1. Η εγγραφή νέου χρήστη στην εφαρμογή (με δικαιώματα ανάρτησης πράξεων) πραγματοποιείται από το δικτυακό τόπο της Αποκεντρωμένης Διοίκησης στο οριζόντιο μενού «Διαύγεια πρόγραμμα» και στο κουμπί «Αίτημα κωδικών - Νέος χρήστης» (αριστερά).


2. Εάν στην οθόνη εισόδου αφού εισάγετε τα στοιχεία σας (όνομα χρήστη & κωδικός) σας εμφανίσει το μήνυμα: Λανθασμένα στοιχεία σύνδεσης. Παρακαλώ προσπαθήστε ξανά υπάρχει περίπτωση:

  • να μη έχετε δώσει τα σωστά στοιχεία, ή
  • προσωρινά να μην είναι δυνατή η πρόσβαση λόγω "εσωτερικής" αναβάθμισης της εφαρμογής, συνεπώς θα πρέπει να αναμείνετε … …
  • να έχει κλειδώσει αυτοματα ο λογαριασμός σας από την εφαρμογή, επειδή έχετε μεγάλο χρονικό διάστημα να συνδεθείτε, συνεπώς καλέστε στο 26513 60316 για εκ νέου ενεργοποίηση

3. Εάν στο τελευταίο βήμα της διαδικασίας επιλέγοντας το κουμπί «Ανάρτηση», σας εμφανίσει το μήνυμα: Παρουσιάστηκε σφάλμα - DOCUMENT-002: Μη έγκυρο ή κλειδωμένο αρχείο πράξης ελέγξτε εάν πάνω δεξιά στο σημείο που θα εισαχθεί η ψηφιακή υπογραφή INFORMATICS DEVELOPMENT AGENCY έχετε εισάγει ("καταλάβει χώρο") κείμενο η εικόνα που έρχεται σε διένεξη (λόγω χώρου) με την υπογραφή


4. Στο επάνω μέρος της εφαρμογής, εάν σας εμφανίσει σε τακτά χρονικά διαστήματα το μήνυμα: Ο παρών ιστότοπος χρησιμοποιεί για τη λειτουργία του cookies. Ενημερωθείτε για την πολιτική χρήσης τους εδώ και απλά επιβεβαιώστε ότι ενημερωθήκατε.


5. Μην παραλείψετε να ενημερώνετε τα στοιχεία σας (email, τηλέφωνο υπηρεσίας), αφού πρώτα συνδεθείτε και επιλέξετε από την κάθετη μπάρα (αριστερό μέρος της οθόνης) το τελευταίο εικονίδιο > "Προφίλ" > "Επεξεργασία"


6. Εάν κατά την προσπάθεια εισόδου σας με τον Firefox, σας εμφανίσει το μήνυμα: Εσωτερικό σφάλμα διακομιστή. Κωδικός σφάλματος: 500 και αδυνατεί να συνδεθεί, δοκιμάστε να συνδεθείτε με Google Chrome ή Internet Explorer …


7. Εάν δεν εκτυπώνεται ο ΑΔΑ, ενώ στο αποθηκευμένο έγγραφο υπάρχει, προχωρήστε στην αναβάθμιση του προγράμματος ανάγνωσης π.χ. Adobe Acrobat Reader, από τον σύνδεσμο http://get.adobe.com/reader/otherversions/ (σε Adobe Reader 6.0 & 7.0 δεν εκτυπώνεται ο ΑΔΑ)


8. Εάν το έγγραφο που μόλις αναρτήσατε και το προβάλλετε μέσα από τον φυλλομετρητή σας (Firefox, Chrome, Internet Explorer) δεν εμφανίζει τον ΑΔΑ (πάνω δεξιά), ενώ εμφανίζει το "Informatics Development Agency", δοκιμάστε να μεταφορτώσετε (download) το έγγραφο (ως αρχείο pdf) στον Η/Υ σας και να το προβάλλετε με το προγράμματα ανάγνωσης (π.χ. Adobe Acrobat Reader).


9. Εάν είναι προσυμπληρωμένα τα στοιχεία σας (Όνομα χρήστη & κωδικός), δηλ τα έχετε αποθηκεύσει σε προηγούμενη σύνδεση και πατήσετε το κουμπί «Είσοδος», θα δείτε ότι δεν ανταποκρίνεται το κουμπί εισόδου, δοκιμάστε τη χρήση του tab για μετακίνηση, ή εισάγετε εκ νέου το όνομα σύνδεσης


10. Όπως αναφέρει και η εφαρμογή στο κάτω μέρος της οθόνης σύνδεσης: Για καλύτερη εμπειρία χρήσης χρησιμοποιήστε μία από τις τελευταίες εκδόσεις των φυλλομετρητών: Mozilla Firefox, Chrome, IE (Δεν υποστηρίζονται εκδόσεις πριν την 10).


11. Συστήνεται η χρήση ανοιχτού λογισμικού μετατροπής αρχείων σε pdf, π.χ. PdfCreator. (λήψη: http://www.pdfforge.org/pdfcreator)

 


12. Εάν μετά την επιτυχή σύνδεση, εκ νέου σας εμφανίζει τα πεδία "όνομα χρήστη" & "κωδικός" και δεν σας επιτρέπει να κάνετε χρήση της εφαρμογής, ελέγξτε την ημερομηνία και την ώρα του Η/Υσας και γενικά τις τοπικές ρυθμίσεις να έχουν τις σωστές ρυθμίσεις.

 


13. Εάν υπάρχουν σφάλματα ή τεχνικά προβλήματα, π.χ. εμφανίζει εσφαλμένες τιμές σε πεδία όπως η Υπηρεσία σας, οι υπογράφοντες, κ.α. που δεν ανήκουν στην Αποκεντρωμένη Διοίκηση, θα επιλέξετε το εικονίδιο "Επικοινωνία - Υποστήριξη" στην κάθετη μπάρα στο αριστερό μέρος της οθόνης και θα σας εμφανίσει την "Φόρμα Yποβολής Αιτήματος για Φορείς" με προσυμπληρωμένα τα στοιχεία σας, όπου θα επιλέξετε την κατηγορία και θα περιγράψετε το αίτημά σας. Εάν λάβετε απάντηση μπορείτε να την προωθήσετε στο email μου ntemos@apdhp-dm.gov.gr.


14. Οι Δ/νσεις σε περίπτωση αλλαγών στους υπογράφοντες της εφαρμογής ανάρτησης (ορισμός νέων, αλλαγή μονάδας υπογράφοντα, συνταξιοδότηση, …) όπως προβαίνουν άμεσα σε ενημέρωση στο email: ntemos@apdhp-dm.gov.gr.


15. Η προσθήκη νέου υπογράφοντα γίνεται μέσα από το δικτυακό τόπο της Αποκεντρωμένης Διοίκησης στο οριζόντιο μενού «Διαύγεια πρόγραμμα» και στο στοιχείο μενού «Νέος Υπογράφοντας» (αριστερά)


15. Η ανάκληση αναρτήσεων είναι διαδικασία δύο σταδίων. Αρχικά ο χρήστης προβάλει την πράξη την οποία θα πρέπει να ανακληθεί λόγω λάθους ή παράλειψης στοιχείων και κάνει Αίτημα Ανάκλησης. Στη συνέχεια ο διαχειριστής προχωρά σε οριστική Ανάκληση της ανάρτησης. Συγκεκριμένα, ο χρήστης επιλέγει την πράξη που απαιτείται να γίνει ανάκληση και από το μενού Ενέργειες κάνει Αίτημα ανάκλησης.

Εάν δεν εμφανίζει την επιλογή "Ενέργειες" > "Αίτημα ανάκλησης", μεταβείτε στο δικτυακό τόπο της Αποκεντρωμένης Διοίκησης στην ενότητα «Διαύγεια Πρόγραμμα» και επιλέξτε το κουμπί "Ανάκληση ανάρτησης", όπου θα συμπληρωθούν τα πεδία της φόρμας ή απευθείας από τον σύνδεσμο http://www.apdhp-dm.gov.gr/portal/anaklisi.html.



 

Επεξήγηση όρων Ορθή επανάληψη - Ανάκληση ανάρτησης

Ορθή επανάληψη

  • Επιτρέπεται σε οποιαδήποτε περίπτωση διόρθωσης διοικητικού, ορθογραφικού, συντακτικού λάθους
  • Το λανθασμένο έγγραφο παραμένει αναρτημένο, με εμφανή τον ΑΔΑ, και τίθεται επ’ αυτού υδατογράφημα που αναφέρει: «ΜΗ ΕΓΚΥΡΟ. ΔΙΟΡΘΩΘΗΚΕ ΜΕ ΝΕΟΤΕΡΟ». Στο λανθασμένο έγγραφο καταργείται η όποια ηλεκτρονική υπογραφή φέρει το έγγραφο (της Διαύγειας ή του συντάκτη).
  • H αναζήτηση γίνεται πάντα στην τελευταία (έγκυρη έκδοση του εγγράφου). Το διορθωμένο έγγραφο διατηρεί τον ίδιο ΑΔΑ με το λανθασμένο έγγραφο και έχει νεότερη έκδοση. Κατά την αναζήτηση με ΑΔΑ, εμφανίζεται με εμφανέστερο τρόπο των προηγούμενων, λανθασμένων, εκδόσεων.
  • O έλεγχος εγκυρότητας εγγράφου πρέπει να αππορίπτει έγγραφα που έχουν διορθωθεί (και άρα έχουν το watermark).

Ανάκληση ανάρτησης

  • Επιτρέπεται μόνο σε περιπτώσεις λάθους στην ανάρτηση του σχετικού εγγράφου λόγω:
    • Ευαίσθητων προσωπικών δεδομένων
    • Εντελώς λανθασμένου εγγράφου (π.χ. επιλογή λανθασμένου .pdf)
  • Δεν επιτρέπεται όταν:
    • Υπάρχει λάθος διοικητικό, ορθογραφικό, συντακτικό στο έγγραφο
    • Υπάρχει λάθος στα μεταδεδομένα
  • Για την ολοκλήρωση της ανάκλησης απαιτείται:
    • Έγγραφη αιτιολόγηση προς ΥΑΠ (ηλεκτρονική) από τον καθ’ ύλην αρμόδιο του αναρτημένου εγγράφου
    • Αποστολή πιθανού σχετικού συνοδευτικού υλικού (π.χ. αποστολή του ορθού εγγράφου μαζί με το προς ανάκληση)
  • Από τη στιγμή καταχώρησης αιτήματος ανάκλησης και μέχρι την έγκριση του αιτήματος από την ΥΑΠ, το έγγραφο δε θα είναι προσβάσιμο στους πολίτες

Διόρθωση δεδομένων ανάρτησης

  • Επιτρέπεται μόνο σε περιπτώσεις διόρθωσης μεταδεδομένων της ανάρτησης
  • Διατίθεται ρόλος με σχετικά δικαιώματα, ο οποίος μπορεί να δίνεται από τον διαχειριστή του φορέα και σε χρήστες, αναλόγως αναγκών

Ο δικτυακός τόπος χρησιμοποιεί cookies για τη βελτίωση της πλοήγησή σας